Açıköğretim Öğrencilerine Office 365 Pro Bedava!

Açıköğretim denilince akla gelen ilk üniversite olan Anadolu Üniversitesi, açıköğretim öğrencilerine bedava ve lisanslı Office 365 Pro indirme imkanı veriyor. Bununla da kalmayıp yanında 1 TB depolama alanlı One Drive bulut depolama alanı da sizin oluyor. Bedava Office programınızı almak için sadece .edu uzantılı bir mail adresine sahip olmanız yeterli. Üstelik bir hesaptan beş adet bilgisayara kadar Office 365 Pro lisansına sahip olabiliyorsunuz. Yani bu da beş bilgisayarda lisanslı Office 365 Pro demek. Office programları hayatımızın vazgeçilmezleri arasında olduğu için eğer açıköğretim okuyorsanız Office 365 Pro'yu indirmenizi tavsiye ederim. Şimdi adım adım Office 365 Pro için neler yapacağınızı gösterelim.
1- İlk başta http://portal.office.com/home linkinden giriş ekranını açın ve @aof.anadolu.edu.tr uzantılı mail adresinizi yazın. Mail adresiniz yoksa almak için https://mail.anadolu.edu.tr/web/yenieposta.aspx linkini açın. Sistem sizi giriş yaptıktan sonra asıl giriş yapacağınız yere yönlendirecek. Buradan hesabınıza giriş yapın.
Office 365 için giriş ekranı

2- Burası ise ikinci yönlendirdiği yer, burayı üstte anlattım. Giriş yaparak devam edin. ve sonraki aşamaya geçin.
Anadolu Üniversitesi AÖF Öğrenci Office 365 Giriş ekranı
3- Giriş yaptıktan sonra gelen sayfada Sağ altta turuncu şekilde Şimdi yükle butonuna basın. Böylece Office 365 Pro bilgisayarınıza inmeye başlayacak. Kurulum otomatik olacaktır.
Office 365 Pro İndirme Yeri
Kurulumunuz, arkaplanda sessizce yapılacak ve bilgisayarınızda yüklüyse eski Office sürümünü kaldırmanızı öneririm. Kurulum sonrasında ise Office 365 Pro emrinize hazır olacak.

Bir önceki Yazım Olan 8 Adımda Lisanslı Windows 8.1 Alın! konusunu da buraya tıklayarak okuyabilirsiniz.

2 yorum:

  1. Eline koluna sağlık süper paylaşım, Aöf okuyan arkadaşın mailini kullanıp yararlandım :D

    YanıtlaSil

Sizler ne düşünüyorsunuz? Bu konu hakkında yorum ve düşünceleriniz nelerdir?

Her hakkını sakladım, bulamazsınız :). Blogger tarafından desteklenmektedir.